Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeşte în oameni!

Biroul Virtual de Consultanţă Antreprenorială

marketing online

Adăugat de mihaela gherasim la M, 03/08/2011 - 19:59

Se vorbeste din ce in ce mai mult despre marketingul online (inclusiv in Romania). Care este de fapt continutul acestei activitati?

0
Scorul tău: None

Marketing-ul online consta in totalitatea actiunilor si strategiilor practicate pe Internet avand ca scop promovarea unui produs, serviciu, oferta sau brand.

Marketingul online duce la intensificarea publicitatii pe motoarele de cautare si a comertului electronic in general determinand, prin diferitele sale instrumente de implementare, cresteri spectaculoase de trafic. In spatele acestor cresteri de trafic sta o infrastructura IT&C operata de un intreg nomenclator de activitati pe Internet si de joburi care conlucreaza la cresterea profiturilor tuturor celor implicate in marketingul online.

Intregul mechanism se bazeaza pe "Regula celor 3C" - Cauta, Compara, Cumpara:
CAUTA informatie pe Internet - rolul marketingului online este acela de a face sa fii gasit, COMPARA rezultatele - rolul marketingului online este acela de a te prezenta cat mai bine, CUMPARA produsul - rolul marketingului online este acela de a aduce cumparatorul pana la instrumentele tale de vanzare online.
Clientul este astfel orientat si condus pe intreg parcursul ciclului de viata al unei achizitii cu ajutorul unor instrumente special puse la punct: SEM (Search Engine Marketing), PPC(Pay Per Click) Advertising, SEO (Search Engine Optimization) Advertising, Email marketing etc.

SEM
Desemneaza practica de a promova website-uri prin intermediul motoarelor de cautare (Google, Yahoo, MSN) utilizand unul sau mai multe instrumente specifice. Dintre aceste instrumente cele mai cunoscute sunt:

SEO Advertising
Procesul de optimizare a pozitionarii unui website in rezultatele cautarilor pe cuvinte cheie (rezultate “organice”) prin utilizarea unor tehnici de optimizare (pozitionare), generand astfel trafic pentru websiteul respectiv.

PPC Advertising
Procesul de imbunatatire a vizibilitatii unui website, fara aplicarea de tehnici de optimizare, prin simpla creare, plasare si intretinerea de “ad-uri” (mici anunturi cu link cagtre website) prin intermediul motoarelor de cautare. Anuntul este selectat pe baza de cuvinte cheie si afisat impreuna cu rezultatele cautarilor propriuzise (“organice”).

0
Scorul tău: None
© 2010 - 2011 Biroul virtual de asistenţă antreprenorială. Drupal theme by Kiwi Themes.
logo MNM Software logo CEED Romania

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro .
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.