Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeşte în oameni!

Biroul Virtual de Consultanţă Antreprenorială

Care sunt mecanismele pe baza carora se realizeaza decontarile pe lantul de promovare cu Google Adwords?

Adăugat de manuela meraru la L, 04/25/2011 - 00:00

Care sunt mecanismele pe baza carora se realizeaza decontarile pe lantul de promovare cu Google Adwords?

0
Scorul tău: None

Au fost introduse o serie de metode ( tehnici) de monitorizare si decontare a activitatilor care se efectueaza pe intreg lantul de promovare cu GoogleAdwords, de la furnizorul care doreste sa isi sporeasca traficul pe propriul site si implicit vanzarile produsului (care face obiectul promovarii) pana la Google care doreste sa isi valorifice instrumentele performante de promovare puse la dispozitia vanzatorului. Cele mai folosite sunt urmatoarele:
- CPC ( cost pentru click) - este plata pe care trebuie sa o faca vanzatorul (afiliatul) catre Google pentru serviciul de postare a anunturilor (Ad-uri); vinzatorul va plati pentru fiecare click pe care un potential cumparator il face pe anuntul (Ad- ul) postat de el. In functie de cuvintele cheie si de competitie, CPC poate varia in sensul cresterii / scaderii cu competitia pentru un cuvant cheie. Google va stabili eficienta unui cuvant cheie prin indicatorul CTR ( rata de eficienta a click-ului sau click-through-rate). Astfel daca reclamele sunt selectate si postate expuse de 100 de ori in fata unor posibili clienti si doar 2 dintre acestia acceseaza site-ul comerciantului, inseamna ca avem un CTR este de 2 %.

Pentru activitatea de promovare pe care o desfasoara un vanzator (afiliat) la un program de afiliare, acesta este monitorizat si platit prin:

-PPC ( plata pentru click) - platit pentru orice click facut de o persoana pe bannerele/ textele continand link-uri catre website-ul furnizorului (similar cu plata pe care o face vanzatorul catre Google);
-PPS (plata pentru vanzare) - platit cu un anumit procent/ suma pentru fiecare vanzare care se realizeaza ca urmare a anuntului postat de vanzator;
-PPL ( plata pentru recomandare) – plata pentru fiecare „recrutare” sau inregistrare a unui potential client pe siteul vanzatorului;
-PPI ( plata pentru afisari) – platit cu o anumita suma la un numar dat de afisari (1000 de regula) ale unui anunt realizat de vanzator pentru furnizor. Metoda este cunoscuta si ca CPM ( cost pentru o mie de afisari).

0
Scorul tău: None
© 2010 - 2011 Biroul virtual de asistenţă antreprenorială. Drupal theme by Kiwi Themes.
logo MNM Software logo CEED Romania

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro .
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.