Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeşte în oameni!

Biroul Virtual de Consultanţă Antreprenorială

Utilizarea mesageriei electronice pentru campanii de marketing

Adăugat de Paul Matache la D, 03/17/2013 - 01:00

Ce soluții există?

3
Scorul tău: None Medie: 3 (2 voturi)

Mesageria electronică pentru campanii de marketing este din ce în ce mai utilizată fiind o modalitate la îndemâna oricărei organizații. Deoarece trimiterea de mesaje cu reclamă poate avea consecințe administrative este recomandabilă folosirea serviciilor unor terți. Există mai mulți astfel de furnizori. Cel mai cunoscut, care oferă și un pachet inițial gratuit, este MailChimp.

MailChimp este un furnizor de servicii de marketing prin e-mail, inființat in anul 2001. Are 2,5 milioane de utilizatori și trimite peste 4 miliarde de email-uri pe lună, deținând 0,23% din cota totală de piață în furnizarea de servicii de e-mail.

MailChimp furnizează un serviciu bazat pe web care permite proiectarea de buletine de știri pe e-mail, distribuirea lor pe rețele de socializare, integrare cu alte servicii utilizate de client și urmărirea rezultatelor.
Mai multe detalii puteți găsi la adresa: http://mailchimp.com/

0
Scorul tău: None
© 2010 - 2011 Biroul virtual de asistenţă antreprenorială. Drupal theme by Kiwi Themes.
logo MNM Software logo CEED Romania

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro .
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.